COVID різко підняв попит на алкогольне морозиво
Про це в інтерв’ю foodbusinessnews розповіла засновниця компанії Liquorem Holdings Дженніфер Рендалл-Коллінз.
Американська підприємниця запустила свій стартап з виробництва морозива з вмістом алкоголю в 2015 р Її бренд Proof Alcohol стартував з сімейного рецепта морозива з бурбона.
«У Кентуккі бурбон використовується у всьому. Його додають в будь-яку їжу. Навіть у свій бурбон вони додають бурбон», – розповідає вона.
Випробування своєї концепції Дженніфер провела в Південній Кароліні. Вона зазначає, що поєднання класичного смаку морозива з бурбоном, ромом або віскі швидко прижилося. Три роки по тому разом з діловим партнером Рендалл-Коллінз викупила частку у своїх початкових інвесторів і вивела бренд на міжнародний рівень.
«Одна з найважливіших складових нашого успіху – це« потрапляння ложки в рот споживачеві», – вважає засновниця бренду алкогольного морозива.
Зараз вона пропонує покупцям три постійних смаки: віскі c шоколадом мокко, полуничний віскі і карамель з бурбоном, а також постійно мінливий вибір сезонних смаків. Цього літа на ринок були випущені кокосовий ром і віскі з чізкейком. У вересні компанія представила віскі з гарбузом, спеціями і яблучним пирогом, а в листопаді – фісташковий ром, бурбон з шоколадною вишнею і м’ятним віскі.
Всі варіанти містять 7% алкоголю, що робить кожну порцію аналогічною крафтовому пиву високої щільності.
Зараз, каже Дженніфер, попит на морозиво отримав особливий сплеск. Хоча і до пандемії сегмент показував постійний приріст.
«Ми намагаємося контролювати ситуацію. Останні три місяці займалися плануванням і нарощуванням масштабів виробництва, щоб забезпечити стабільну якість і зростання компанії відповідно до споживчого попиту», – говорить вона.
Залишити коментар