Українці надають перевагу алкоголю вітчизняних брендів
Частка продажу алкогольних напоїв вітчизняного виробництва через українські торгові мережі становить 61,6%, ще 38,4% припадає на імпортний алкоголь.
Про це свідчать дані Державної служби статистики, передає УНН.
Зокрема, частка продажу горілки та виробів лікеро-горілчаних українського виробництва становить 65,8%. Решта – 34,2% – це імпортний алкоголь.
Частка продажу напоїв слабоалкогольних вітчизняного виробництва сягає 94,3%, імпортного – 5,7%.
Частка продажу вин вітчизняного виробництва становить 52,1%, імпортного — 47,9%; українських коньяків — 65,6%, імпортних — 34,4%; вітчизняних ігристих вин (шампанського) — 60,3%, імпортних — 39,7%.
Дані наведені за підсумками 2019 року.
Залишити коментар